Realistische verwachtingen van een telefonisch helderziend consult ©

  • Het is belangrijk dat uw vraag duidelijk wordt beantwoord. Voor een helderziende kan het helemaal helder zijn, maar voor u onduidelijk. Vraag door!
    Zodat er geen misverstanden zijn.
  • De helderziende werkt vanuit z’n eigen kwaliteiten, zonder u uit te horen, doch moet de vraagstelling duidelijk zijn voor de medewerker. Als u bv. een vraag stelt op relationeel vlak is het niet vreemd dat een helderziende vraagt: ‘heeft u momenteel een relatie’. Dat is iets anders dan uithoren. Sommige helderzienden kunnen een reading geven zonder duidelijke vraagstelling. Andere helderzienden hebben een duidelijke vraag en voornaam nodig om in te kunnen voelen.
  • Vragen over vreemdgaan, gezondheid en dood worden zeer integer beantwoord. Misschien krijgt u hier geen bevredigend antwoord op, maar realiseert u zich dat u de medewerker met deze onderwerpen in een gewetensconflict brengt.
    Vraag uzelf ook af, wat een antwoord op een dergelijke vraag met u zou doen.
  • Wij doen niet aan waarzeggerij of entertainment, ook praten we niemand naar de mond. Dat soort methodes kan u een kortstondig gevoel van blijdschap of tevredenheid geven, waarna u weer geconfronteerd wordt met de realiteit. Een goede helderziende laat u ook uw eigen gedrag, schaduwzijdes, blinde vlekken, realiteit en bijkomstige factoren zien. Hij wijst u ook op de eigen verantwoordelijkheid, een ieder schept immers z'n eigen werkelijkheid en toekomst. Op dat moment kunnen dat impopulaire uitspraken zijn, daar u liever wat anders te horen had gekregen.
    Voor u goed om te weten wat het paranormale/spirituele werk nu werkelijk inhoudt.
  • Paranormale antwoorden alléén zijn niet voldoende. U heeft uw antwoorden, en dan? Bent u dan ook in staat om het béter te doen, zodat uw leven meer naar wens verloopt? Daarom zijn onze medewerkers ook spiritueel onderlegd, zodat zij hun antwoorden kunnen motiveren.
    Het doel is namelijk dat u ook met inzichten de telefoon ophangt.
  • Aan uitspraken over toekomst kunnen geen rechten worden ontleend.
    U bepaalt altijd zelf uw eigen leven. Kijk eens op ons eigen YT kanaal naar de veel bekeken video ‘hoe werkt toekomst’.
  • Bellen naar een bellijn heeft een lage drempel. U als beller, belt anoniem. Omdat wij een serieuze beroepsgroep zijn, kunt u géén goed consult verwachten binnen 3 minuten. Immers; bij een helderziende in de praktijk kunt u ook niet voor 3 minuten terecht. Een medewerker mag de tijd nemen om tot heldere, verantwoordelijke uitspraken te komen, doch de consultduur ligt bij ons veel lager en daarmee dus ook de kosten die u kwijt zou zijn bij een helderziende in de praktijk.
  • Wij trachten te werken met de hoogst mogelijke integriteit. Wij zullen er alles aan doen om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Iedere medewerker werkt naar eer en geweten en is gebonden aan de Code van Ethiek. Zelf draagt u de verantwoordelijkheid om te bepalen wat waardevol is en wat niet. En u dient uw eigen beslissingen te nemen, realistisch te blijven en uw eigen leven te leiden.
  • U kunt een goed consult verwachten, maar ook helderzienden zijn 'maar mensen'.
    Geen enkele helderziende is 100% feilloos en alwetend, houdt u hier a.u.b. rekening mee. Desondanks hebben zij een hoge score.
    Leef nooit naar een voorspelling, maar leef uw leven en denk altijd zelf na.
  • U wordt met vriendelijkheid en respect behandeld. Dat vraagt de medewerker ook van u. Zij zijn er ook voor u. Echter; anoniem bellen betekent niet dat er geen waarden en normen zijn. Onbehoorlijk gedrag wordt niet getolereerd. De medewerkers kunnen er zelf voor kiezen, de verbinding dan te verbreken.
  • Wij kunnen u, zonder een opgaaf van reden, uitsluiten van dienstverlening.

 

KvK nr 62339966 | © 2008-2015 Betrouwbaarmedium.nl | Niets mag worden gekopieerd! | Directie: E.Mulder